Main logo
Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Insändare: Dålig planering, Postnord!

Annons

Måndag 9 januari dimper det ner ett brev angående postnummerändringen. I slutet av brevet står följande: "Vi skickar med några portofria kort som du kan använda".

Vände kuvertet ut och in, men några kort fanns inte.

Ringde upp kundtjänst, fick besked att jag var nummer 16 i telefonkön! Kom slutligen fram och fick svar: "Korten tog slut, ring igen onsdag eller torsdag".

Då föreslog jag att kundtjänst skulle anteckna mitt namn och adress och skicka de portofria korten till mig när de kommit in, men det gick inte, utan jag skulle ringa igen på torsdagen!

Varför inte vänta med breven tills de fått in korten? Är detta en form av besparing hos Postnord? Eftersom alla boende i postnummerområdet inte orkar sitta i telefonkö för att beställa korten!

Sedan kan man ju fundera om det är de boendes sak att hålla på med dessa papper, då det är Postnord som ändrat adress och inte de boende! Dålig planering!

Arg boende i glesbygd

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel
Annons
Annons
Annons