Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Strömsund

Insändare
Svar från Swedbank: Det går att boka tid för rådgivning

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Svar på ”Lång väntan på Swedbank även i Strömsund” (9 maj)

Tack för dina synpunkter, vi sätter värde på att höra våra kunders åsikter, det hjälper oss att bli bättre.

Annons

Annons

I dag sköter de allra flesta sina vardagsaffärer via telefon eller internet. Personalen på kontoret i Strömsund finns där för att ge våra kunder rådgivning på deras villkor, stötta dem i att ta hållbara beslut och förenkla det som är svårt.

(Har du något att säga? Här kan du enkelt skriva och skicka in en insändare eller debattartikel.)

Det finns även möjlighet att boka ett rådgivningsbesök hos oss, och sedan en tid tillbaka har vi gjort förändringar i öppettider och arbetssätt för att vara mer tillgängliga för våra kunder både fysiskt och digitalt.

Jag beklagar att du inte är nöjd med ditt senaste besök hos oss i Strömsund. Våra kunder är grunden för vår framgång och vi finns där för våra kunder genom hela deras liv. Jag hoppas att vi även får lov att finnas där för dig framöver.

Jörgen Ågran, kontorschef Swedbank Jämtland

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan
Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy