Öppet brev till Jämtkrafts kundtjänst
Är det en medveten strategi att inte svara på mejl på flera veckor?
När man aldrig får något svar utan man måste ställa sig i den långa telefonkön och äntligen får kontakt, säger de att mejlen är överbelastad! Varför finns då mejlkontakten på hemsidan om man aldrig får svar?
(Har du något att säga? Här kan du enkelt skriva och skicka in en insändare eller debattartikel.)
Annons
Annons
Den enda orsaken jag kan se är att med mejl så har man bevis på det som är sagt, vilket saknas vid telefonkontakt med kundtjänst.
Själv har jag blivit lovad timavläsning per telefon sedan 1 november, men fått bekräftat av nätbolaget att det inte blev klart förrän strax före jul. Ena gången skyller man på nätbolaget, och sedan säger man att byte måste ske vid månadsskiftet.
Men man måste väl vara glad för 3-öresrabatten jag har på hyreshuset på Frösön.
John Pettersson