Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Svar från Ica: Vi har lyssnat på kundernas önskemål

Annons

För oss på Ica finns inget viktigare än att lyssna på er.

Insändare: Vad pysslar Ica med? (31 januari)

Tanken med Stammis är att Ica ska betala ut mer bonus än tidigare och att vi samtidigt ska bli bättre på att kunna ge er kunder erbjudanden på de varor som passar just er så att ni kan spara ännu mer pengar.

Det är sant att poängen räknas ifrån varje månad, men det kommer samtidigt finnas fler sätt att få poäng än tidigare och man kommer behöva färre poäng för att få bonus.

Kunder kommer att kunna samla bonuspoäng när man betalar med Ica-kortet (20 bonuspoäng) men vi har också sänkt gränsen för att få bonus (från 2 500 bonuspoäng till 2 000 bonuspoäng). Det är viktigt att även de med mindre plånbok ska känna sig välkomna på Ica.

Vi har lyssnat på kundernas önskemål och gör nu ett tillägg i det nya lojalitetsprogrammet Stammis. Vi vill bättre belöna även kunder med liten matbudget, som till exempel seniorer. Våra trogna kunder ska känna att de är viktiga för Ica oavsett storlek på plånboken.

Den kund som inte når upp till gränsen på 2 000 poäng i månaden, men som två månader i rad når minst 1 000 poäng i månaden kommer att belönas med en bonus på 20 kronor.

Ni är välkomna till er Ica-butik om ni har fler frågor, vi svarar gärna på de frågor ni har om Stammis – eller om något helt annat.

Cecilia Meldahl, chef för kundrelationer, Ica Sverige

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel