Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Kunden inte viktig för Norrtåg?

Annons

Måndag 16 juni 09.30 hade vi beställt två biljetter tur och retur Sundsvall för ett dagsbesök i Sundsvall och för en återträff med lunch och samvaro med bekanta.

Kl 09.15 fanns tåget uppe för avgång. 09.30, minuten efteråt, var tåget inställt och passagerarna hänvisades till nästa tåg 11.34.

Telefonkontakt med Norrtågs informationsavdelning gav inte någonting, de hade ingen information att lämna, de visste inte ens att tåget var inställt.

Hur kan Norrtåg tro att förtroende för ett företag och lusten att åka tåg ska kunna öka när tydligen kunden är det minst viktiga för ert företag?

Hoppas verkligen på svar och en förklaring till det här. På Centralen i Östersund fanns resenärer med möten bokade och arbeten som väntade, resenärer som skulle vidare med tåg och flyg till andra orter.

Varför sätter man inte in buss om något maskin- eller annat fel uppstått och var finns informationen till resenärerna?

Kunden bör väl vara viktig och betydelsefull även för Norrtåg?

Carin

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel