Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Östersundshem får orättvis kritik

Fastighetsbolaget Östersundshem får ta emot mycket orätt kritik. Jag har varit hyresgäst hos Östersundshem i 35 år, varav 30 år på samma adress.

Annons

 Då felanmälan har gjorts, har jag alltid fått hjälp från samma dag upp till tre dagar. Ett mycket bra betyg som slår de flesta fastighetsbolag.

Bovärdarnas kunnande håller högsta kompetens. Mängder av förbättringar har gjorts under mina år, allt från toppmoderna tvättrum till nya toa/duschrum och så vidare.

Att Östersundshem blivit ett sådant framgångsrikt bostadsbolag, beror också på ett högt ansvarstagande för sina hyresgäster.

Sedan är Östersundshem i samarbete med kommunens sociala del en mycket berömvärd och viktig part till bostadslösningar för de utsatta/svaga invånarna i vår stad. Det främjar alla invånare.

Östersundshem är en positiv utvecklare av staden och för en attraktiv stad i framtiden. Att få vara hyresgäst hos Östersundshem ger trygghetskänsla, det tror jag många håller med om.

Ulf Olofsson, Frösön

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel